Blog

Τρίτη

about me




Για μενα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΩ ΑΠΟΚΛΙΝΟΥΣΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ. -------------------------------------
Παρακαλω πυροβολειστε προειδοποιητικα..
Γεννηθηκα στην Κατερινη..ζω στην Κατερινη..και μαλλον θα αφησω και το κουφαρι μου στην Κατερινη..
Αλλα ειναι ενα μερος φανταστικο..με την θαλασσα 50 μετρα απο το μπαλκονι μου..και πισω το βουνο των Θεων ..τον Ολυμπο..
Ενδιαφεροντα 
_________________

Πολλα και διαφορα..

μαμ..κακα..και νανι...

Μπιριμπα..ψαρεμα..διαβασμα..

 αγαπημενες ταινιες

 Σπανια αυτον τον καιρο λογω ελλειψης χρονου,αλλα αναλογα με την διαθεση ολες..πλην τις ταινιες τρομου τις οποιες θεωρω "φθηνοδουλειες"..

Αγαπημενη μουσικη

Τα ΠΑΝΤΑ..και οταν το λεω το εννοω..
Σαν παλιος DJ,μου αρεσουν ολα τα ειδη μουσικης.

Αγαπημενα βιβλια

Πολλοι συγγραφεις ειναι αγαπημενοι μου,αλλα επιτρεψτε μου να εχω μια ιδιαιτερη αδυναμια στον John Grisham.

E-Mail


fabatos@gmail.com

Επιστροφη στο blog μου

_________________________


Ευχαριστω επιστροφη στοakantoy